Cerrar

es | val   

“Per a ser exitós, un projecte ha de tenir alguna cosa especial o diferenciadora”

Entrevista a Noelia Llorens, responsable d’atenció al client en 'Planeta Huerto'

Centro Europeo de Empresas e Innovación de Elche (CEEI - Elche)

Centro Europeo de Empresas e Innovación de Elche (CEEI - Elche)

Publicado el jueves, 25 de octubre de 2018 a las 13:56

Des del CEEI Elx hem pogut entrevistar a Noelia Llorens, responsable d’atenció al client de ‘Planeta Huerto’ per a que ens conte alguns aspectes claus de la seua empresa, així com el treball que realitzen des de la start up per aconseguir la satisfacció dels seus clients

 

Hola Noelia, conta’ns, com va nàixer ‘Planeta Huerto’?

La start up va nàixer a 2011 d’una idea que van tenir els germans Alfonso i Pablo Sànchez, naturals de Sant Joan d’Alacant i actuals CEOs de l’empresa.

La idea va sorgir gràcies a l’interés que es podia veure pel món del hort i el jardí en casa, per la qual cosa es va optar en primer lloc per aquest nínxol de mercat. Als inicis, la seu es trobava a Sant Joan d’Alacant i comptava amb una tenda física i una plantilla d’aproximadament 10 persones.

 

Com ha sigut la seua evolució?

L’evolució i l’adaptació formen part de la marca ‘Planeta Huerto’. En set anys hem fet grans canvis ja que la millora continua és un dels nostres principis.

Hui en dia, el negoci és 100% online, no compta amb ninguna tenda física. La seua seu i magatzem es troben prop de Mercalicante, a la carretera Bacarot, 12.

En aquest temps i gràcies als nostres més de 300.000 clientes, hem aconseguit:

  • Ser referent al sector del producte ecològic i sostenible a Espanya
  • Internacionalitzar-nos per mitjà dels nostres canals de venta a Portugal, França i Itàlia (Planetahuerto.pt, planetahuerto.fr, planetahuerto.it)
  • Oferir un catàleg de qualitat amb més de 34.000 referències.

En aquest vídeo podeu veure la nostra evolució

 

Com a responsable d’atenció al client, de qui depén l’èxit d’una ecommerce?  

L’èxit depén de molts factors. En primer lloc, crec que el projecte ha de ser potent i ha de tenir caràcter i diferenciació. Després, per suposat, és important comptar amb un equip proactiu, innovador… i com ens agrada dir a nosaltres, “fer que les coses passen”. Pel que fa al tracte amb el client, hem de centrar l’idea del negoci en el client, mostrar un tracte especial, personalitzat i per suposat, valorar sempre totes les opinions i suggeriments dels usuaris per aconseguir que es senten especials. Per exemple, nosaltres podem incorporar al catàleg un producte que ens demane un client.

 

Quins consells li donaries a qualsevol emprenedor que desitge crear una ecommerce?

Sobre tot ganes, moltes ganes de voler fer alguna cosa especial. Com explicava, tenir una idea està molt bé, però el projecte ha de tenir alguna cosa especial o diferenciadora. A més, li recomanaria paciència als inicis ja que probablement es tinguen molts reptes per davant.

 

Algun èxit professional que vulgues compartir amb nosaltres?

A nivell professional, vaig començar a ‘Planeta Huerto’ quan em vaig graduar en Publicitat i Relacions públiques. Primerament vaig fer diverses funcions fins que vaig aconseguir especialitzar-me en l’Atenció al Client i ja vaig  passar a tenir un equip al meu càrrec.

 

Quins reptes professionals tens a la vista?

Actualment estic formant-me en experiència d’usuari per a tenir una visió més global de com és el client, poder profunditzar en els seus comportaments, elaborar plans d’acció, etc.

5.722 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO