Innovació & Tendències del marketing digital
Jornada impartida per Javier Echaleku
el jueves, 12 de abril de 2018 de 11:30 a 13:30
Dónde:
CEEI Elche (Centro Europeo de Empresas e Innovación)
Ronda Vall d'Uixó, 125
Elx/Elche (Alicante)
INTRODUCCIÓ
Ens posem al dia de les últimes tendències i avanços en marketing digital ja que a aquest sector no podem quedar-nos arrere i hem d’estar actualitzats i aprendre constantment. Però, sobre tot, parlem d’estratègia. Totes les accions que desenvolupem dintre del nostre pla de marketing han de tenir un objectiu i estar ben definides dintre del nostre embut de vendes. Sense oblidar-nos del vídeo marketing, de com integrar el vídeo a l’estratègia amb un sentit.
La definició d’una estratègia de marketing no és fàcil, per això, ens enfoquem en accions que es poder fer en cadascuna de les fases del funnel i en com totes eixes accions han de tenir una coherència. Hi ha que ordenar molt be les idees per a poder executar-les eficientment. Sempre sense oblidar la omnicanalitat de l’usuari, ja que no parlem únicament d’accions online, parlem del conjunt d’una estratègia de vendes global que compren a quin canal ens tenim que dirigir al client en funció de la fase de l’embut en la qual es trobe.
PROGRAMA
- Innovació del marketing online per a incrementar les nostres vendes
Contem amb exemples de com les empreses innoven als seus models de negoci i la importància d’escoltar i entendre les necessitats del client. La decisió de compra dels consumidors ha evolucionat als últims anys, un consumidor omnicanal que busca informació abans d’adquirir un producte.
- Doble embut de vendes
En marketing, l’embut de vendes sempre està present a la nostra estratègia de captació. És més difícil aconseguir un client que fidelitzar-lo. D’eixa banda, no hem d’oblidar l’altra part de l’embut, la de fidelitzar als nostres clients i aconseguir que compren més i a més, que ens recomanen. És important que totes les accions que desenvolupem dintre de l’estratègia de vedes estiguen connectades i tinguen coherència.
- Vídeo marketing amb estratègia
El vídeo marketing s’està convertint en una eina fonamental dintre de l’estratègia de marketing. Pot ser un component perfecte per a cadascuna de les accions desenvolupades dintre del funnel de vendes.
- L’automatització com a fórmula per a l’optimització del temps
L’automatització o el marketing Automation ens permet generar processos i automatitzar tasques. Gràcies a això, es poden desenvolupar processos complexos de marketing eficientment. D’eixa banda s’estalvia temps i costes.
- Què he d’invertir en marketing online?
És important medir les nostres accions per a saber si els objectius de la nostra estratègia de vendes s’estan aconseguint. Parlem d’algunes mètriques importants que no hem de perdre de vista.
09/03/2018 13:45 | Trianabueno
Centro Europeo de Empresas e Innovación de Elche (CEEI - Elche)
https://ceeielche.emprenemjunts.es/?op=14&n=13252
Añádelo a tu agendaComentarios
ARANTXA - 16-03-18
Sobre la ponencia de Javier Echaleku
Buenos días:
Lo lamento, pero por ahora, no tenemos previsto realizar esta jornada en otra fecha.
De todas formas, esperamos poder subir el contenido de la ponencia en nuestra web.
Un saludo.
santiv - 16-03-18
fecha alternativa
Buenos días, estoy muy interesada en esta ponencia, pero, en Alicante es el día de Santa Faz que para nosotros es importante. Quisiera saber si está previsto realizar la misma ponencia otro día en una localidad cercana???
Gracias